Solaris Tramino Olsztyn S111O #3001 na przystanku Szpital Wojewódzki podczas trzeciego przejazdu próbnego (23 listopada 2015)

Solaris Tramino Olsztyn S111O #3001 na przystanku Szpital Wojewódzki podczas trzeciego przejazdu próbnego (23 listopada 2015)

Solaris Tramino Olsztyn S111O #3001 na przystanku Szpital Wojewódzki podczas trzeciego przejazdu próbnego (23 listopada 2015) Fot. Paweł Bukowski

Solaris Tramino Olsztyn S111O #3001 na przystanku Szpital Wojewódzki podczas trzeciego przejazdu próbnego (23 listopada 2015) Fot. Paweł Bukowski


Działania

2 Komentarze

24 11 2015
edi

Jeśli okazuje się, że w wielu miejscach krawężniki są za blisko torów i tramwaj o nie zahacza to co na to projektanci i wykonawcy.
Przecież podobno jest to najnowocześniejasza inwestycja, a więc projektowanie także powinno być precyzyjne, a także oczywiście wykonanie. Zwłaszcza, że do dyspozycji są odpowiednie narzędzia projektowania komputerowego. Zresztą na mój chłopski rozum, w trakcie budowy powinna być stosowana makieta podwozia całego zestawu tramwaju ( koła plus rama z obrysem skrajni) którą ręcznie
powinno się przesuwać po torowisku, sprawdzając, czy nie haczy o krawężniki.

Polubienie

24 11 2015
OlsztyńskieTramwaje.pl

Nie „w wielu miejscach”, bo póki co w dwóch.

Proszę zauważyć, że problemy pojawiają się wyłącznie na łukach, czyli chodzi o skrajnię dynamiczną. Wyliczalną pewnie w jakiś sposób, ale zakładam, że zmiennych może być tyle, że trudno z dokładnością do centymetra określić zachowanie konkretnego pojazdu.

Makieta podwozia to nie takie hop-hop. Wózki trzyma konstrukcja, sprowadzenie całego szkieletu wraz z wózkami do testów to koszty z pewnością wyższe niż przesunięcie w parę godzin kilku krawężników.

Polubienie

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.




%d blogerów lubi to: